Fabryczna 15B
Regulamin

I. Informacje Ogólne

Szanowni Państwo, dokonując przedpłaty potwierdzacie chęć bycia naszym Gościem i akceptujecie nasz regulamin!
Regulamin określa warunki rezerwacji i wynajmu apartamentów oraz warunków pobytu. Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy najmu.
1. Wynajmujący - Provita Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-611) ul. Fabryczna 15d, NIP: 634 253 18 73 będąca jedynym dysponentem wynajmowanej powierzchni jako Apartamenty.
2. Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów Kodeksu Cywilnego, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowa wynajmu Apartamentu, rezerwacja) zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument, Przedsiębiorca oraz Przedsiębiorca - Konsument.
3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca rezerwacji niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca rezerwacji we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej w celu związanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, gdy dokonanie rezerwacji ma dla niej charakter zawodowy.
5. Przedsiębiorca–Konsument - osoba fizyczna, w tym dokonująca rezerwacji w celach związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy dokonanie rezerwacji nie ma dla niej charakteru zawodowego.
6. Apartament – komfortowy lokal mieszkalny, wyposażony w aneks kuchenny z lodówką, mikrofalówką i czajnikiem elektrycznym oraz niezależnym węzłem sanitarnym, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.

II. Rezerwacje

1. Klient kontaktuje się mailowo na adres: apartamenty@angelius.org , a następnie wypełnia formularz rezerwacyjny załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, otrzymany zwrotnie na dotyczące wybranego przez niego apartamentu celem dokonania rezerwacji.
2. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest odesłanie wypełnionego formularza rezerwacyjnego oraz wpłata zaliczki wartości 100% pobytu, w ustalonym terminie.
3. Rezerwacja zostaje potwierdzona z dniem zaksięgowania na koncie Wynajmującego wymaganej przedpłaty.
4. Rezerwacji stanowi umowę wynajmu, która wchodzi w życie pod warunkiem wpłaty zaliczki za usługę.
5. Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez pracownika Wynajmującego telefonicznie bądź drogą elektroniczną.

III. Anulowanie rezerwacji i jej zmiana

1. Klient ma prawo do zwrotu zaliczki w pełnej kwocie przy anulacji rezerwacji nie później niż na 24 h przed planowanym przyjazdem o czym poinformuje Wynajmującego drogą mailową.
2. Wynajmujący odmówi zwrotu zaliczki w przypadku rezygnacji Klienta z rezerwacji bez zachowania terminu wskazanego w pkt. III ppkt.1.
3. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Wynajmującego, jeżeli dostępny jest ten sam lub inny Apartament, który może zostać zaproponowany Klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), Wynajmujący uprawniony jest do potrącenia wpłaconego zadatku lub całości opłaty za pobyt.
4. W przypadku przyjazdu większej ilości osób niż zadeklarować podczas rezerwacji, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do uzyskania od Klienta dodatkowych opłat lub zerwania umowy, co wiąże się z nie udostępnieniem go Klientowi lub jego opuszczeniem przez Klienta.
5. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia Wynajmujący nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
6. Wynajmujący mogą anulować lub zmienić rezerwację, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od niego (awaria w Apartamencie lub inne zdarzenie losowe). Zmiana rezerwacji polega na udostępnieniu innego Apartamentu o podobnym standardzie w tej samej lokalizacji. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament umowa ulega rozwiązaniu, a Wynajmujący ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconego przez niego zaliczki.

IV. Warunki płatności

1. Wymagana wpłata zadatku w wysokości 100% wartości pobytu lub całość kwoty w ustalonym terminie.
2. Koszt doby hotelowej za apartament to 300,00zł/ dobę.
3. Klient przebywający w Apartamencie ze swoim pupilem obowiązany jest do zapłaty za jego pobyt 20,00 PLN/doba oraz do wcześniejszego zgłoszenia tego faktu, przy składaniu rezerwacji z uwagi na ograniczoną ilość dostępnych apartamentów z akceptacją zwierząt domowych. Wszelkie dalsze informacje odnośnie pobytu zwierzęcia otrzymają Państwo drogą mailową.
4. Akceptowane formy płatności: karty płatnicze, BLIK, e-przelew, przelew tradycyjny. Preferowaną formę płatności, można wybrać na etapie finalizacji zamówienia.
5. Płatności realizuje zewnętrzny system płatności „imoje” obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
6. Dokonanie płatności jest warunkiem koniecznym potwierdzenia rezerwacji.

V. Warunku pobytu

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 13:00 w dniu przyjazdu, natomiast kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu. Ewentualny wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po uzgodnieniu z pracownikiem obiektu, w zależności od dostępności Apartamentu.
2. Apartamenty nie posiadają dostawek dla dzieci. Pobyt w Apartamencie przeznaczony jest dla dwóch osób lub dla dwóch osób dorosłych wraz z dzieckiem do lat 5.
3. Klient otrzyma drogą mailową kod dostępu do zarezerwowanego Apartamentu. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy otrzymanego kodu. W przypadku jego udostępnienia osobą postronnym Klient zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o niniejszym fakcie w celu zmiany kodu dostępu
4. Klient odpowiada materialnie za wyrządzone szkody w Apartamencie i zobowiązuje się do niezwłocznego pokrycia kosztów strat. Wysokość odszkodowania ustala Wynajmujący własnej kalkulacji.
5. Zabronione jest nieprzestrzeganie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00 rano, palenie papierosów w Apartamencie oraz częściach Wspólnych, łamanie zasad P.Poż., BHP, niszczenie Apartamentu lub wynoszenie z Apartamentu jego jakichkolwiek części. Klient ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie P.Poż. W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym punkcie Wynajmujący jest uprawniony do obciążenia Klienta kosztami, które pozwolą na doprowadzenie Apartamentu do stanu poprzedniego.
6. W przypadku złamania przez pacjenta zakazu palenia na terenie obiektu i wewnątrz Apartamentu, kosztami nieuzasadnionego wezwania straży pożarnej zostanie obciążony Klient.
7. Klient jest zobowiązany przestrzegać czystości na terenie całego obiektu. Na terenie obiektu i w jego otoczeniu obligatoryjne jest sprzątanie po zwierzętach domowych z którymi przyjechał Klient. Za złamanie tego punktu regulaminu Gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 100,00 PLN - koszt sprzątania i dezynfekcji.
8. W przypadku rażącego naruszenia określonych zasad, Wynajmujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z Apartamentu w asyście Policji.

VI. Reklamacje

Klient ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
1. Wszelkie reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną na adres e – mail: info@apartamentyfabryczna15.pl lub osobiście w formie pisemnej w Biurze Zarządu Provita Sp. z o.o.
2. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
3. Zgłoszenie reklamacyjne winno określać dane Klienta oraz zwięzły opis zastrzeżeń do realizacji usługi.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 10 dni, chyba że podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia. W takim przypadku Provita Sp. z o.o., zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji; termin do rozpatrzenia reklamacji liczony będzie wówczas od daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klientów.
5. W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w ustępie poprzedzającym, Provita Sp. z o.o., poinformuje o tym Klienta, podając przyczynę przedłużenia.
6. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny podany przez Klienta w reklamacji.

VII. Ochrona danych osobowych RODO

1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Wynajmującego jako administratora danych osobowych.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu dokonania Rezerwacji.
3. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych realizowanej przez Wynajmującego znajdują się w Polityce prywatności.

Załącznik nr 1 - Karta pobytu

We wszystkich apartamentach znajduje się sypialnia, aneks kuchenny i łazienka z prysznicem.

Zarezerwuj

32 783 73 12

od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 16:00

FABRYCZNA 15B

Rezerwacja online