• 1 Jak mogę zarezerwować apartament i dokonać płatności?
    Aby zarezerwować apartament prosimy o sprawdzenie jego dostępności w wybranym przez Ciebie terminie. Jeśli apartament jest dostępny w wybranym przez Ciebie terminie zostaniesz przekierowany na stronę rezerwacji. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza rezerwacyjnego otrzymasz od nas zwrotnie maila z potwierdzeniem wstępnej rezerwacji i numerem rachunku bakowego, na który należy dokonać wpłaty.
  • 2. W jaki sposób otrzymam potwierdzenie rezerwacji?
    Potwierdzenie rezerwacji wyślemy mailem na adres, który został podany w formularzu rezerwacyjnym. Upewnij się, że wpisując nie wkradł się błąd.
  • 3. Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację?
    Rezerwację można anulować droga mailową, najpóźniej na 24h przed planowaną datą przyjazdu. W przypadku rezygnacji z rezerwacji bez zachowania ww. terminu Gościom nie przysługuje zwrot opłaty za pobyt.
    Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie w porozumieniu z Wynajmującym, w miarę dostępności tego samego lub innego apartamentu.
  • 4. Ile trwa doba hotelowa?
    Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 11:00. Jeśli zależy Ci na wcześniejszym zakwaterowaniu lub przedłużeniu pobytu w apartamencie skontaktuj się z nami jeszcze przed przyjazdem. W miarę dostępności apartamentów dajemy taką możliwość.
  • 5. Czy zwierzęta są akceptowane?
    Tak - akceptujemy zwierzęta za dodatkową opłatą - 20 zł/1 doba. Poinformuj nas podczas rezerwacji apartamentu, że planujesz przyjazd z pupilem.
  • 6. Gdzie mogę sprawdzić kalendarz dostępności?
    Dostępność apartamentów możesz sprawdzić tutaj: https://apartamentyfabryczna15.pl/rezerwacja/
  • 7. Ile osób może pomieścić apartament?
    W apartamencie mogą nocować maksymalnie dwie osoby dorosłe wraz z dzieckiem do lat 5. Apartamenty nie posiadają dostawek dla dzieci. Za pobyt dziecka do lat 5 nie pobieramy dodatkowych opłat.
  • 8. Czy dla Gości dostępny jest bezpłatny parking?
    Tak - korzystanie z parkingu jest bezpłatne dla naszych gości.
  • 9. Czy w apartamencie jest dostęp do Internetu/WiFi?
    Tak, we wszystkich apartamentach jest bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi).
  • 10. Czy w apartamencie obowiązują dodatkowe opłaty za zużycie energii lub sprzątanie?
    Nie pobieramy dodatkowych opłat za zużycie energii i sprzątanie apartamentu.
  • 11. Jak mogę odebrać klucze?
    Do budynku i apartamentu wejdziesz za pomocą kodu dostępu, który wyślemy Ci mailem po zaksięgowaniu na koncie opłaty za apartament.
  • 12. Jaki jest najkrótszy okres najmu?
    Apartamenty można wynająć na dowolną liczbę dni, już od jednej doby. 0
  • 13. Czy w apartamencie jest TV?
    Tak - w apartamentach znajduje się telewizor z dostępem do kanałów kablowych.
  • 14. Czy w apartamencie można palić papierosy?
    Palenie papierosów, e-papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych jest zabronione w całym budynku, w tym w apartamentach, korytarzach, klatce schodowej, windzie i innych zamkniętych przestrzeniach.
  • 15. Czy cena apartamentu dotyczy 1 osoby czy całego apartamentu?
    Cena dotyczy wynajmu apartamentu, nie liczby naszych Gości. W apartamencie mogą nocować maksymalnie dwie osoby dorosłe i dziecko do lat 5, za które nie pobieramy opłat.

We wszystkich apartamentach znajduje się sypialnia, aneks kuchenny i łazienka z prysznicem.

Porozmawiajmy

32 783 73 12

od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 16:00

FABRYCZNA 15B

Sprawdź dostępność